شرایط معادل با خاصیت سایه زدن و بررسی دیفئومورفیسم هایی با خاصیت سایه زدن میانگین

پایان نامه
چکیده

در این پاین نامه روی منیفلد بسته و دو بعدی m دیفئومورفیسم هایی را مورد مطالعه قرار داده ایم که دارای خاصیت سایه زدن میانگین می باشند.نشان داده ایم که c^1 درون مجموعه همه دیفئومورفیسم هایی که دارای این خاصیت هستند با محموعه دیفئومورفیسم های آناسوف مشخص می شوند.

منابع مشابه

خاصیت سایه زدن جواب ها درمعادلات دیفرانسیل

محاسبه مدار واقعی در دستگاههای دینامیکی گسسته وپیوسته عموماًمشکل ودر مواردی نیز ناممکن است. لذامفهوم شبه مدارمعرفی گردیده است .یک مدار تقریبی با یک مقدار کوچک خطا را شبه مدار می نامند. شبه مدار ها در بخش های مختلفی از نظریه دستگاهها مورد استفاده قرار می گیرند. خاصیت سایه زنی به معنای وجودمدار واقعی دستگاه در نزدیکی شبه مدارهای آن می باشد.مطالعه خاصیت سایه زنی توسط آنوسوف وبوون آغاز گردید. درای...

دیفیومورفیسم هایی با خاصیت سایه زنی c^1 - پایدار

(الف )مجموعه زنجیر بازگشتی دارای خاصیت سایه زنی c^1- پایدار است اگر و تنها اگر f در شرط a و شرط بدون دور صدق کند (ب) برای مولفه زنجیری شامل نقطه متناوب هذلولوی p دارای خاصیت سایه زنی c^1- پایدار است اگر و تنها مولفه زنجیری کلاس هموکلینیک برای p باشد.

15 صفحه اول

وابرسانی های با خاصیت سایه زنی لیپ شیتس و خاصیت سایه زنی معکوس لیپ شیتس

در این پایان نامه وابرسانی های روی خمینه هموار بسته با خواص سایه زنی لیپ شیتس و سایه زنی معکوس لیپ شیتس‎ بررسی می شوند‎.‎ نشان می دهیم وابرسانی های روی خمینه هموار بسته با خاصیت سایه زنی لیپ شیتس ) سایه زنی معکوس لیپ شیتس( پایدارساختاری می باشند‎.‎ به عنوان نتیجه نیز نشان می دهیم وابرسانی انبساطی با خاصیت سایه زنی لیپ شیتس آناسوف است.

پایداری معادلات تابعی و سایه زدن

در این پایان نامه،ابتدا نتایج پایداری را در گروه های متریک اثبات می کنیم سپس به بررسی نتایج سایه زدن برای نگاشت های غیر پوشا می پردازیم یعنی پایداری معادلات تابعی کوشی در مواردی که فضای هدف دارای مضرب 2 است باید یک به یک باشد. در نهایت با به کار گیری قضیه نقطه ثابت پایداری معادلات تابعی در فضاهای متریک و فرا متریک را مطالعه می کنیم.

15 صفحه اول

خاصیت سایه زنی مجانبی میانگین و تعدی برای شارها

‏در این پایان نامه‏، ‏ابتدا مفاهیم سیستم های دینامیکی‏، مجموعه های مینیمال‏، مجموعه های ‎$ -‎omega‎ $‎حدی‏، ‏تعدی و خاصیت سایه زنی برای شارها را معرفی می شود. در نهایت‏، خاصیت سایه زنی مجانبی میانگین روی شارها بیان شده و رابطه بین این خاصیت و متعدی بررسی شده و نشان داده می شود که یک شار روی فضای متریک فشرده‏، یک زنجیر متعدی است اگر دارای خاصیت سایه زنی مجانبی میانگین مثبت (منفی) باشد. شار دارای...

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه علوم پایه دامغان

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023